Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν ΤΑ ΕΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΓΛΥΠΤΩΝ DELLA ROUNICK SCULPTURES ΤΗΣ ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ στην Λεβέντη 1 στο Kολωνάκι. Υπεροχα γλυπτα σε λιτες γραμμές που καθορίστηκαν απο την καλλιτεχνική ευαισθησία της ταλαντουχας δημιουργού τους, την πλούσια φαντασία της , καθώς επίσης και απο την επίδραση των ποικιλομορφων πολιτισμών που γνώρισε και του πανέμορφου νησιού οπου ζει η κοσμοπολιτισσα δημιουργός Χαρακτηριστικα Η ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΑΙΡΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ, που επι σειρά ετών εργάστηκε στα Υπουργεία Προεδρίας και Πολιτισμού, καθώς επίσης διετέλεσε και διευθυντικό στέλεχος στην Εθνική Πινακοθήκη της Ελλάδος, ΑΝΑΦΕΡΕΙ για την στενή της φίλη Ντέλλα Ρούνικ την οποία γνωρίζει από τα φοιτητικά της χρόνια ότι: «Έχει περάσει πολύς χρόνος από την εποχή που στους κόλπους μιας Ελληνικής σπουδαστικής συντροφιάς, σε μια όμορφη πόλη της Γαλλίας, την Τoulouse, ένα ανήσυχο κορίτσι αναζητούσε με αγωνία, μακρινούς και άπιαστους στόχους. Κι όμως αυτή η πεισματάρα κόρη της Μακεδονίας μέσα από αναποδιές και σκαμπανεβάσματα μέσα από ήρεμες και ταραγμένες μέρες πέτυχε να αποκτήσει ένα ιδιαίτερα πλούσιο φορτίο εμπειριών και με κοσμοπολίτικη πια φυσιογνωμία κατόρθωσε να ανακαλύψει τον δρόμο της στο μαγευτικό χώρο της εικαστικής δημιουργίας. Σε αυτό τον σαγηνευτικό κόσμο εντάχθηκε και με υπομονή και επιμονή διαπίστωσε, ότι διαθέτει την δική του συμβολική γλώσσα που μορφοποιεί, συνεχώς, τον προσωπικό του πλαστικό αντίλαλο, χαράσσοντας τους βασικούς αισθητικούς κανόνες: την φόρμα, την μορφή, την ισορροπία, το ύφος και τις πολλαπλές εναλλαγές τους. Αυτούς τους πρωταρχικούς κανόνες της πλαστικής, παράλληλα με τους δικούς της αισθητικούς κώδικες πέτυχε η Della Rounick να ενσωματώσει στα έργα της και να καταθέσει με διακριτικότατα τις δικές της εικαστικές προτάσεις που μεταπλάθουν σε ύλη το προσωπικό της φανταστικό τοπίο. Άλλωστε η σαφής επίδραση των πολιτισμών που γνώρισε και του ξεχωριστού αιγαιοπελαγίτικου τοπίου που ζει, καθόρισαν τις φόρμες και τις μορφές των γλυπτικών της συνθέσεων που ανατρέχουν σε πολλαπλές εικαστικές μεταφορές και ερμηνείες της ατομικής της σημειολογίας και της γνήσιας καλλιτεχνικής της ευαισθησίας.» Αθήνα, Απρίλιος 2017 Μαίρη Μιχαηλίδου DELLA ROUNICK sculptures Λεβέντη 1, Κολωνάκι
ΑΓΓΕΛΟΣ, ΝΤΕΛΑ ΡΟΥΝΙΚ , ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ , ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΜΙΟΣ
 
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ , ΧΑΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ , ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΧΑΛΟΣ
 
ΑΝΝΑ ΚΟΜΝΗΝΟΥ , ΑΝΔΡΕΑΝΗ ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
 
ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΒΑΒΑΤΣΗΣ, ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΔΟΥ , ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΥΡΑΤΣΟΥΣ, ΡΕΑ ΔΟΥΖΙΝΑ
 
ΣΙΣΣΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΕΜΥ ΛΙΒΑΝΙΟΥ
 
ΡΟΖΑ ΑΡΣΕΝΙΑΝ , ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΙΝΟΣ
 
ΑΓΑΠΗ ΠΟΛΙΤΗ, ΙΛΕΑΝΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
 
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΑΒΛΙΡΗΣ , ΜΠΙΛΛΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
 
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΣΑΤΣΑΚΗ , ΜΥΡΩΝ ΤΣΑΤΣΑΚΗΣ
 
ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ, ΣΙΣΣΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
 
ΜΕΛΙΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ , ΜΑΡΙΑ ΚΛΑΟΥΣ , ΣΟΦΗ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΣΑΤΣΑΚΗ , ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΥΡΙΔΗ , ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΜΑΡΑ
 
ΕΜΥ ΛΙΒΑΝΙΟΥ, ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ
 
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ -ΠΑΛΛΗ ΟΛΟΣΩΜΗ
 
ΑΓΓΕΛΟΣ, ΙΛΕΑΝΑ ΕΒΕΡΤ
 
ΜΠΟΥΜΠΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑΛΙΑ , ΜΑΡΙΤΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ , ΣΟΦΗ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ
 
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΜΑΡΑ , ΝΑΝΤΙΑ ΔΑΥΙΔ , ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΟΠΗ
 
ΙΛΕΑΝΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ , ΑΓΑΠΗ ΠΟΛΙΤΗ , ΑΓΑΠΗ ΣΜΠΩΚΟΥ , ΕΙΡΗΝΗ ΝΤΑΙΦΑ , ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ
 
ΑΛΕΞ ΚΑΣΣΑΝΔΡΙΝΟΣ, ΣΙΣΣΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΜΕΗ ΖΑΝΝΗ
 
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΓΛΥΠΤΑ
ΤΗΣ ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ
πηγή papadakispress