Η Θεατρική – Φιλανθρωπική Ομάδα ΘΕΑ.ΣΥ(ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΜΚΕ) και η Ομάδα Θεατρικής Άσκησης της Δ-Β ΑΜΚΕ παρουσίασαν πρόσφατα στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών (Οδός Στεφ. Δέλτα15, Παλαιό Ψυχικό) την μουσική κωμωδία «ΠΡΟΒΑΤΟΡΕ»
Μαρία Χατζηνάσιου Χάρης Θεοχάρης Ρένα Παπαδοπούλου Δήμητρα Θεοχάρη
Πρόκειται για μια πρόβα επιθεώρησης, Διασκευές χρονογραφημάτων (του Α.Σακελλάριου), κείμενα, εικαστικό περιβάλλον, επιλογή μουσικής Δημήτρη Βλάσση, παρλάτα επιθεώρησης Πέτρου Πολίτη, επιμέλεια κίνησης- χορογραφία Αλίκης Καζούρη, μουσική διασκευή και εκτέλεση Φώτη Νέζη, διδασκαλία τραγουδιών Άντειας Ολυμπίου, φωτισμούς Μελίνας Μάσχα-Χάρη Βασιλόπουλου και διεύθυνση σκηνής Ασπασίας Κουτσούκου.
Αγγελική Βλάχου Έλενα Ξυλά Γιάννης Ξυλάς Αλίκη Χατζοπούλου Βίκυ Παλαιολόγου
Τις ομάδες συγκρότησαν ερασιτέχνες ερμηνευτές (επιστήμονες, επιχειρηματίες,κλπ) που αγαπούν το Θέατρο και εντάσσονται στην παράδοση μιας πολυετούς πειραματικής, θεατρικής δράσης.
Κιμ Κίλιαν, Κατερίνα Χούπη
Ερμήνευσαν οι:(αλφαβητικά)Ασημακοπούλου Εβίτα, Βαλλιάνος Αλέξανδρος, Βουράκης Αντώνης, Γεωργακοπούλου Μαίρη, Γεωργιάδου Κατερίνα, Γρηγοριάδου Μαρία, Δημητριάδου Διδώ, Ζωνίδης Νίκος, Καραμπέλλου- Φράγκου Ιλεάνα, Κίλιαν Κιμ, Κοντός Αλέξανδρος, Λεμπέσης Γιώργος, Λιβάνιος Νίκος, Λιβανίου Αθηνά, Λυμπερτάτος Βασίλης, Μανιάρας Μιχάλης, Παλαιολόγου Βίκυ, Παπαδάκης Κώστας, Παπαδοπούλου Ρένα, Πολίτης Πέτρος, Ρόρρη Μαριάννα, Σπινθουράκης Στέλιος, Σταυρίδης Αλέξης, Χούπη Κατερίνα.
Μπίλη Δασκαλάκης, Μελίνα Δασκαλάκη
Η φετινή χορηγία, από τα έσοδα των παραστάσεων θα δοθεί στο Φιλανθρωπικό Σωματείο AURORA κατά της λευχαιμίας (www.aurora.gr).
Μαίρη Γεωργακοπούλου Ιλεάνα Φράγκου Καραμπέλου Γιώργος Χατζηνάσιος Μαριάννα Ρόρρη Μαρία Χατζηνάσιου Πέτρος Πολίτης
Σημείωμα για την παράσταση.
Η «επιθεώρηση» απαιτεί από τους ερμηνευτές της ιδιαίτερη προσέγγιση. Μέσα σε πέντε, το πολύ, λεπτά πρέπει να δημιουργήσουν θεατρική μυσταγωγία και να φορτίσουν τον θεατή με κωμική διάθεση. Είτε με την εμφάνισή τους, είτε με το απρόσμενο του χαρακτήρα του ρόλου και του ύφους τους (μεθύστακας, παιδάκι, κλπ.) είτε με την θεατρικότητα και την υπερβολή του κοστουμιού τους. Kατόπιν- με την βοήθεια κάποιου «πασσαδόρου»,και μέσω μιας σύντομης- μεταξύ τους- συνομιλίας κατατοπίζουν τον θεατή περί του θέματος – Πως από δω Γιάννη; – Άστα ρε Γιώργο. Xάσαμε την πεθερά μου. Ήδη η εν λόγω αναφορά περιέχειόχι μόνο την φαεινή ιδέα του δραματουργήματος, αλλά και την αναμονή- από το κοινό- της, εν συνεχεία, αναφοράς σε πρόσωπα-κλειδιά της κωμωδίας, όπως πχ. η πεθερά.Eν συνεχεία αναπτύσσεται το θέμα. Tο πως δηλαδή ο ερμηνευτής ταλαιπωρείται από την κατάσταση. Aυτά μέσω ενός διαλόγου ο οποίος μεταλλάσσεται σε έμμετρο- κυρίως, με ευρηματική ρίμα- ιδιαίτερα αγαπητό στους θεατές, οι οποίοι αναμένουν την έκπληξη- αλλά και την γοητεία- της επερχόμενης ομοιοκαταληξίας. H κορύφωσις έρχεται με το τραγούδι που ακολουθεί- είτε μεταλλαγμένο στιχουργικά σουξέ της εποχής, είτε διαχρονική επιτυχίαελληνικού και ξένου ρεπερτορίου, όλων των εποχών.Tο νούμερο δεν ολοκληρώνεται πάντα με την δικαίωση ή την λύση των “δεινών” του θεατρικού ήρωα. Aλλωστε, δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Αρκεί να περάσειτο κοινό κάποιες στιγμές ευφορίας, να μείνουν στη μνήμη του, κάποια ευφυολογήματα και να φύγει τραγουδώντας τα ρεφραίν της παράστασης.
Χριστίνα Τσατσάκη Μάρθα Βερνίκου Σόφη Δασκαλάκη
Θα αναρωτηθεί κανείς αν μπορεί ένας ερασιτεχνικός θίασος να ανεβάσει με επιτυχία«επιθεώρηση»,και μάλιστα όταν η παράδοση του είδους απαιτεί «ιερά τέρατα», σαν τουςAυλωνίτη, Mακρή,Στραυρίδη, Nτορ, Kαλουτά, κλπ.κλπ.-τα οποία με την τεράστια εμπειρίατους μπορούσαν νακαθηλώσουν το κοινό και να προκαλέσουν- άμα τη εμφανίσει- το γέλιοτου θεατή.
Λιόνα Μπαχά, Μαρί Μιχαλοπούλου
Αντίστοιχα, λοιπόν ενθουσιάζειτομικρό-και μεταξύ του, γνώριμο- κοινό της ερασιτεχνικής παράστασης,και μόνη ηεμφάνισηενός επιτυχημένου επιχειρηματία ή ενός εγκρίτουνομομαθούς ή ενός σοβαροτάτουεπιστήμονος- οοποίος δέχεται να “τσαλακωθεί” στον βωμότης θεατρικής μίμησης- σαν π.χ.“μπανταρισμένο” θύματροχαίου, ή σαν φοροδιαφεύγωνταβερνιάρης, ή σαν σεξομανής καλόγρια.
Δανάη Ασκητή Όλγα Βορνόζη Αλίκη Χατζοπούλου
Λήδα Σκαναβή Έλενα Ξυλά Μάνια Δερβεβάνη
Ανδρέας Τσαβλίρης Μιλένα Τσαβλίρη
Πέγκυ Βουράκη Γιώργος Δαυίδ Καίτη Δαυίδ
Στέλλα Παπαδάκη, Φένυ Μπούζα
Παράλληλα, με την ανα-παράσταση του είδους,αποσκοπούμε- πέραν της διασκέδασης- καιστηνδιάσωσητηςθεατρικής φόρμας, του λεξιλογίου και των μουσικών ακουσμάτων (από την οπερέτα μέχρι σήμερα) μέσα από 30τραγούδια ελαφράς μουσικής.
ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΘΕΟΧΑΡΗ
Αντώνης Βουράκης Ρένα Παπαδοπούλου Ασπασία Κουτσούκου Βίκυ Παλαιολόγου Νάνια Δερβεβάνη Κλεμέντε Πιμέδο
Παναγιώτης Σάκουλας Πέγκυ Σάκουλα Γιώργος Δαυίδ Καίτη Δαυίδ Κλεμέντε Πιμέδο
Πέγκυ Σάκουλα Εβίτα Ασημακοπούλου Έλενα Ξυλά
Καίτη Δαυίδ Γιώργος Δαυίδ Ρένα Παπαδοπούλου Χάρης Θεοχάρης Δήμητρα Θεοχάρη
Ανδρέας Τσαβλίρης Μιλένα Τσαβλίρη Ρίτα Πικρού Μωραϊτάκη Άντζη Μαργαρίτη Άντριους
Γιώργος Χατζηνάσιος, Μαρία Χατζηνάσιου
Χριστίνα Τσατσάκη, Βίκυ Παλαιολόγου
Χάρης Θεοχάρης Ρένα Παπαδοπούλου Ρούλα Σαλούτση
ΠΗΓΗ: papadakis press